Πολιτική επιστροφών
Εγγύηση / Πολιτική επιστροφών
Επιστροφές προϊόντων στα πλαίσια της εγγύησης
- Στην περίπτωση κατασκευαστικού λάθους από τις πρώτες μέρες κιόλας χρήσης τους (D.O.A. – Dead on arrival) και εφόσον το καλύπτει η πολιτική Doa του εκάστοτε κατασκευαστή (δείτε αναλυτικά την πολιτική των εγγυήσεων στην επίσημη ιστοσελίδα του κατασκευαστή), μπορείτε να επιστρέψετε το προβληματικό είδος στην έδρα μας με δικά σας μεταφορικά έξοδα. Αφού γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος και διαπιστωθεί ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική του Doa από τον κατασκευαστή, σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν πάντα με συνεχή ενημέρωση σας από το τεχνικό μας τμήμα. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στην πλήρη εργοστασιακή του συσκευασία συνοδευόμενο με όλα του τα παρελκόμενα και το παραστατικό αγοράς του.
- Στην περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος που βρίσκεται στα πλαίσια της ισχύουσας χρονικά εργοστασιακής εγγύησης μπορείτε να το αποστείλετε στην έδρα μας για το τεχνικό έλεγχο.
- Σε περίπτωση που στα πλαίσια της εγγύησης σας εκδοθεί πιστωτικό αυτό έχει ισχύ 9 μήνες από την έκδοση του, για αγορά από το κατάστημα μας είτε για άτοκη επιστροφή των χρήματων.
Τα μεταφορικά έξοδα παραλαβής του ελαττωματικού είδους και η επιστροφή του επιβαρύνουν εσάς. Για αυτό εφιστούμε την προσοχή σας να εξετάζετε τους όρους εγγύησης των προϊόντων από την ιστοσελίδα μας μιας και πολλές φορές τα μεταφορικά έξοδα καλύπτονται απευθείας από τον κατασκευαστή π.χ. Monitors, Notebooks κ.α.
Όροι επιστροφής μη ελλαττωματικών προϊόντων
- Έχετε δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος που έχετε κάνει αγορά από την ηλεκτρονική μας σελίδα (www.ishop.com.gr) μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την έκδοση λιανικής απόδειξης. Το προϊόν γίνεται δεκτό προς επιστροφή όταν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δεν έχει υποστεί φθορές, δεν έχει παραβιαστεί η ταινία ασφαλείας ή και δεν έχει γίνει χρήση του προϊόντος (άρθρο 3ε Ν. 2251/1994). Σε περίπτωση επιστροφής αγαθών, οι καταναλωτές επιβαρύνονται με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών και κατά περίπτωση το κόστος μείωσης της αξίας των αγαθών.
Εξαιρούνται του δικαιώματος υπαναχώρησης τα προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή κατόπιν ειδικής παραγγελίας, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, σφραγισμένα αγαθά, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (πχ. ακουστικά), καθώς και αναλώσιμα εκτυπωτών, σφραγισμένα ηχητικά έγγραφα ή σφραγισμένα έγγραφα βίντεο ή σφραγισμένα λογισμικά για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση (άρθρο 3ιβ Ν. 2251/1994).
Η αίτηση σας θα πρέπει να γίνει γραπτά συμπληρώνοντας την φόρμα RMA, έπειτα θα την αποστείλετε στο sales@ishop.com.gr, όπου και θα σας απαντήσουμε για την επιβεβαίωση παραλαβής της φόρμας. Αφού το προϊόν επιστραφεί στην έδρα μας, έπειτα από δική σας μέριμνα, και ολοκληρωθεί ο έλεγχος των παραπάνω προϋποθέσεων από την εταιρεία μας θα πραγματοποιηθεί πίστωση του δαπανηθέντος χρηματικού ποσού σε διάστημα όχι μεγαλύτερο των 14 ημερολογιακών ημερών.